Kvällsn

Då har måndagen den 5/5 -08 kommit, gått och kommer aldrig åter. Livet fortsätter att skena iväg med mig utan att jag egentligen hänger med... Det kan få fortsätta skena i 2 ½ år till. Då kan det få sakta ner :) (Vi slutar ju kring julen 2010/i början på vårterminen 2011) .För då har jag massa nya planer. Hade tänkt åka till Grekland och rida/jobba, flytta till Marcus <3, sedan lite senare typ vid den här tiden när vi slutat skolan hade jag och Cissi tänkt fira med utlandsresa i en si sådär 2 veckor :) Så våren där blir då fullspäckad för min del. Söka jobb lär man ju också göra! Jaa, snart är man faktiskt där.

Nu ska jag borsta gaddarna, packa iordning inför i morgon, ringa Marcus :D och sedan sova. Känner mig riktigt trött idag... Ska bli skönt att sova säng :) Såå, godnatt allahopa där ute! Tuddiluttan.


Jag och min älskade Curry tar avsked i Avesta. Saknar honom såå :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0