Karlar

Sitter här och retar upp mig själv. Vid 9.30 tiden kom Mr. S hem hit på lunch. Snacka om att visa NOLL respekt! Sätter på musik på  världens högsta volym, går in på toaletten och skiter (klart man måste få göra det), MEN med öppen dörr! Kan någon gissa om jag höll på att smälla av ?! Det värsta av allt var att han inte ens tvättade händerna innan han gick ut i köket för att laga mat, då frågar han mig om jag också vill ha. Visst, det var väl schysst. Men tänker inte äta mat som någon gjort som vart på toa innan och INTE tvättat händerna efteråt! Gaaaah! Sedan sätter han stekpannan på spisen, med kötbullar, går därifrån, börjar lukta bränt, går dit efter ett tag och gör en liten kraftansträngning. Sedan sitter karln här famför datorn i typ en timme, utan att diska efter sig innan han går. Jag kan ju lätt gissa mig till att disken som låg kvar här igår är hans också. Herregud! Vad är det för fel ??! Jag håller på att spricka här känner jag.  Här kommer något ännu värre. Hans bror kommer hit idag också, hur ska jag klara att sitta i den här 1,5an med TRE karlar denna helg ?? Kan ju räkna ut med röven att bror hans inte är ett dugg bättre. Save me någon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0