Johannas virriga liv

Yes, så sant som det låter! Känner mig en aning virrig i nuläget. Vad har jag gjort de senaste dagarna då? Curry kom ju som sagt hem i tisdags. På tisdagen pluggade jag också, så nu är även observationsstudien färdig, ska bara renskrivas på datorn såklart. Den digitala uppgiften är redan inlämnad, för typ 1-2 veckor sedan ? Är iallafall klar med den också. Nu måste jag börja komma på en frågeställning/frågeställningar till litteraturstudien som ska göras. Känner dock att jag har en del tid på mig, så känner mig inte superstressad just nu. Har lagt upp en liten plan till den :) Som måste sättas i verket men det kommer i sinom tid ;P Ska nog göra det lätt för mig och ta en frågeställning/bok. Har ingen motivation till att köra en och samma fråga över alla böcker. Man fick ju som tur var göra hur man vela ang. det :) Gött!

Jag ställde mig på vågen för en stund sedan, och gissa :P Jag har gått ner 2 kilo! Haha! Allt cyklande och promenerade har förvandlats till resultat :) Fräänt! Så då kan vi konstatera det, vågen har inte fastnat :D Hahahaha!
I morgon kommer min Marcus faktiskt hem! Känns sjukt bra. Sist vi sågs kändes bara ut som retsam. Ungefär som att man fick lukta på det goda men hann aldrig smaka, om ni förstår hur jag menar :P De där 4 dagarna gick hur som helst väldigt fort. Vilket jag gissar att de kommande (inte fulla) 3 dagarna också kommer göra. Helger är så sjukt korta! Han kommer ju hit i morgon kl 22, så det är inte mycket kvar av fredagen. Lördagen är hel, och söndagen lika kort som fredagen så gott som. För jag åker ju till Karlstad kl 16 då...så söndagen räknas knappt den heller! Driiiit! Nu tycker jag att skolan får vara slut så jag kan flytta till Sthlm någon gång. Men snaaaart så! Keep it up.

Nu ska jag nog ut på en promenad! Vi höres! Tuddiluttan .


Jag och min älskade Curacao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0