Home, sweet home!

Har i och för sig vart hemma ett tag. Kom hem runt 13.30, och åkte sedan med bror och pappi till Mora för att hämta ut passen :) Såg ut som ett jag vet inte vad :P Haha! Fyyyy! Fick ju inte ha håret som jag hade fixat det för komaren kom in åt alla punkter i ansiktet då, så jaa :P Skit samma, bara jag tar mig till Grekland så :D
Igår sjöng katt-/alien- (kalla henne vad ni vill) Perelli sin Hero i Belgrad och tog Sverige vidare till The big final som går av stapeln i morgon kväll. Själv tyckte jag att det lät lite mesigt..kan dock inte hålla med henne om att det var hennes bästa framträdande :S Håller tummen för mer power i morgon kvälls!

I morgon blir det som sagt partaj. Kom på att jag måste se så jag får någon som skjutsar hem mig, känner inte för att väcka mina kära föräldrar mitt i natten och så gott som tvinga dem att hämta mig :/ Klart att de gör det...men hade ju passat bättre om man hittat någon som ändå är vaken den tiden :)
Snart ska jag nog ta in min Curr och rida en sväng, någonstans. Det är just det som är fråga, vart någonstans ? Finns inte så många ridvägar att välja på här tycker jag. Och i skogen vågar jag inte rida ensam, de hade visst sett en björn här i Orsa för någon vecka sedan (?). Den vill vi ju inte stöta på. Får se vad jag hittar på, jag som kan trolla så bra med knäna :P
Hasse verkade nöjd med att få en liten present iallafall! Var nog första gången jag såg hela hans tandrad :D Haha. Kändes bra att få överraska honom lite. Att få åka med honom är guld värt! Fatta vad mycket man spar på det. Tack lilla Hasse-mannen :)

Dagens

Dagens humör: Är glad tror jag ? Lagom sinnesstämning iallafall.. :P
Dagens bästa: Att ha kommit hem.
Dagens sämsta: Hm.. vädret kanske ? Äh kan ju vara värre.
Dagens klädsel: Svarta JL-jeansen, vit v-ringad bommulströja, conversepjucksen och min ljusbruna skinnjacka :) Snart ridkläder ;P
Dagens låt: Takida - Curly Sue. Såå bra!
Dagens "att göra": Rida, massera min Curr på ryggen hans. Friskvård :) Bara allmänt rå om mina djur. Har saknat dem så i veckan...

Jag och Marcus i Sthlm. November -07
Miss you honey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0