Hockey-VM

Yes! Ryssland VANN :D Jag hoppades på dem för jävla kaxiga Kanada behövde inte vinna. Det finaste omklädningsrummet hjälpte dem inte till guld heller, tyvärr :P (Det är samma som mamma sa till mig när jag var liten och vela ha "finare" tävlingskläder; "Man rider inte med kläderna Johanna!" Ett väldigt bra svar av min mor där :) )
Åter till VM. Tycker synd om Sverige på något vis...igår gav de upp helt och hållet kändes det som. De var värda en plats i finalen! Tycker mest synd om min kära Henke. Så trött och slut, och ont i knäna :( Synd! Han hade gjort hela matchen mellan Sverigen och Kanada. Tänk att jag har tagit i hans (svettiga) hockeymasker som han har i N.Y.R (New York Rangers) och när han spelar i landslaget! Passa på med lite skryt här :D tihi. Bror min fick t.o.m. ha dem på sig! Fast det hade jag nog hoppat :P Hehe.


Henke

I morgon är det skola igen då. Har saknat den lite :P Alla människor att glo på osv. hehe! Undra vad man ska ha på sig då...lyxproblem :P Får hitta på någe, beror på vädret antar jag. Hoppas på lite sol och värme! Ja, tack. Vore på sin plats tycker jag. Jaa ja, drömma kan man :) Nu ska jag säga natti till mami och vänta in Marcus. Han skulle stoppa i sig något att äta, min lilla gofis ;) Hörs mer i morn. XoXo ;)


Jag, midsommar -06. Man börjar bli till åren nu alltså, haha! :D Sov gott allahopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0