Har långsamt

som ni kanske märker... tur att jag kan underhålla mig här då :) Nu har jag iallafall bytt ut dukar och sådant här så nu känns det mer somrigt! Har även pluggat lite, duktiga jag ;) Klarar mig bra själv jag, känns bra att man inte är så uppbunden med att behöva hjälp med allt man ska göra jämt när det gäller plugg...! :P Tss. Snart blir det prommis. I det härliga solskenet, känns lite töligt att det ska sricka upp på himlen så på kvällen, och inte på dagen. Vi hann inte sitta ute så länge i solen idag inte, innan molnen kom och förstörde för oss! Grrr. Det skulle bli fint i morgon med, så då hoppas jag på att man kan gå upp till gräsmattan utanför kyrkmurarna och lägga sig lite på en filt :) Hade inte vart helt fel då.

XoXo /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0