Granny äpplet

har precis blivit uppätet och jag har pluggat klart för idag, eller just nu iallafall :P Nu har jag två böcker + läroplanen kvar att "litteraturstudera" :P, och reflektioner på det då. Men undrar däremot hur man ska göra med läroplanen? Är det någon som kan hjälpa mig med denna fråga? Känner att det blir svårt att hitta på en frågeställning till den :P Help me, please ?
Om en stund ska jag och Cissi ut på våran (kanske sista för terminen?) promme! Det här bli min nästista natt i lägenheten för denna termin :) Fast lär väl ska ner hit i sommar också, är ju så fint här nu! Kommer säkert vara ännu härliare här när "riktiga" sommaren dragit igång. Eller vad säger ni tjejer ? :) Vi har ju pratat på´t iallafall!
Stockholm är också fint på sommaren. Dit ska jag ju också en massa, och hälsa på min älskling :) Fast han får också komma hem ibland, vilket han ska också som tur är :P kommer inte orka att hålla på och åka massa tåg när jag väl är ledig. Kommer bli mycket jobb i sommar, har jag i vilket fall som helst fått en känsla av :P Jag drar ju igång redan runt midsommar, forsätter in i juli och en bit in i augusti. Blir iallafall money, som jag verkligen är i behov utav så jag ska klara mig utan lån ännu ett år. Ska se om jag kan få mig lite extra jobb här nere i höst eller till våren iallafall. Var så drygt att jobba när man väl kom hem, i vintras där. Så då stannar jag hellre här och jobbar en helg eller två i månaden, och få komma hem och bara få vara istället! För hemma vill man ju hinna med att träffa alla och göra massa, här spelar det ju ingen roll på så vis :) Här har ju jag ju bara mig själv att bry mig om hehe, och det räcker till de med ibland :P Tss!

Nu spelas det musik i någon lägenhet ovanför mig, tror jag :P Lär väl vara folk som ska ut ikväll, studenttorsdag you know... Blev ju ingen utgång för mig och Cizzz idag. Vi spar oss till lördag, och idag är vi båda sjukt trötta! Vet inte vad det är riktigt, kanske den eviga kaffelukten från Löfbergslilahusen :P Känner mig alldeles för trött för en promenix, med va' fasn... ibland får man bita ihop mer än vad man redan gör, som jag så klyftigt brukar säga ;P

XoXo /J ;)

Tösen påväg in, sommaren -07 :)Curry, sommaren -07.Sommarmys! Jag,bror, Curry & Tösen. -07

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja självklart! Jag bjuder in mig själv! :D

2008-05-22 @ 22:54:06
Postat av: Johanna

Låter fint det ;D

2008-05-22 @ 23:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0