För det är ingen vanlig dag

nej det är Currys födelsedag, Hurra Hurra Hurra Hurra!  Och, han kommer även hem idag :) Idag fyller min puppuhäst 13 år! Börjar bli stor pojke av honom nu ;) Var ju ett tag sedan man fick lov att sluta kalla honom bebis :P Haha! Passande att få hem honom när han fyller år och allting. Vilken lättnad! Fast detta gick inte helt smärtfritt som ni kanske förstår, men det är nog inget jag bör ta upp här. Kan ju iallafall tala om att det blev kaos efter första samtalet igår eftermiddag/kväll. Suck!


Grattis min prins! ~950513~

Har hunnit med en hel del hittils idag! Tagit ut Tösen och Pahlo, mockat och fyllt hö, skurat Currys box, pluggat + att jag är hundvakt samtidigt :P Har nämligen lilla Trixie här idag! Hon kom i morse strax efter 7, så jag har vart vaken sedan dess. Har sovit si sådär i natt. Är fortfarande helt uppe i varv efter gårdagen! Huuualigen! Ska äta något snart tror jag, börjar kurra i magen. Sedan ska hästarna ha lunch, efter det ska nog jag och Trixie ut på en promendad! Just nu ligger hon och sover, den latmasken :P Vilket jag också funderade på ett tag här för en stund sedan, men får bli senare efter promenaden om jag hinner :) Igår var jag in till Mora och fixade pass! Så nu är det på G iallafall :) Hämtade mina skor på Carisma också. Lämnade in dem på lite service, för de var för trånga åt mig över foten när jag köpte dem och en storlek större tappade jag :P (det är ankelboots jag pratar om nu) Så då kan jag använda dem också, gött med ett till par skor :)

Lägger in en bild på Trixie sen :) Hörs då. Tuddiluttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0