Fönstershoppning och mjukglass

Kom precis innanför dörr'n, har vart ute på stan en liten sväng! Fönstershoppat eller rättare sagt "kollshoppa" haha :D Jag och Cissi får ju lov att kika vad det är för utbud och sedan hem och bearbeta det vi sett :) Det är så man gör vaa ;D Bra det, så nu kan jag fundera lite under veckan här vad jag ska inhandla. Hittade as söta shorts på Cubus. En modell som kostade 99kr och en annan som kostade 149kr. Ska ha bara något billigt till Rhodosresan! Måste överlägga med mig själv vilka jag ska köpa :) Hittade massa fina ting på Gina, var dock inte så mycket rea som jag trodde ?! Kommer kanske igång mer mot slutet av veckan. Hoppas på det! Där ska köpas något festfint :) Provade ett par vita pumps också... fasn. Hade velat haft sådana! Men vet inte hur det blir... man är ju inte den rikaste så här års, tyvärr! Prio 1 just nu är ett par shorts, något till fest, och några vanliga "små" linnen som man kan ha i solen. Inte "stora" som typ boxarlinnen, hoppas ni förstår tanken bakom ordvalen "små" och "stora". Vill ha linnen med tunna axelband helt enkelt :P Hittade inga sådana på Cubus, kanske finns hemma i Mora. Får kolla på det när jag ska hämta ut mitt pass :O Undra hur man kommer te sig se ut på det då! Aja :P Bara de släpper mig igenom så hehe.

Fy vad trött jag är då! Det var rena rama döden att gå upp i morse, och nu är det för sent för en powernap. För somnar jag nu kan jag inte somna i kväll sedan, och det vore ju trist :P På torsdag  ska nog jag och Cissi ta oss en jäkel, eller två. Hade ju inte planerat att bli kvar här till på fredag, men nu blir det så eftersom Hasse inte åker först då. Även om vi inte går ut kan man ju ha det lite trevligt här hemma :) Får se hur vi gör. Det som är så skönt med att gå ut här är att man slipper hålla på att böka med att hitta skjuts hem osv. Vill man gå ut här, så gör man det ! Har ju liksom festerna precis runt hörnet :P Bättre kan det inte bli. Någon som vill hänga på på torsdag? Käka lite tacos eller hemmagjord pizza och släppa loss lite ;P Härligt härligt! Finns det hjärte rum så finns det stjärterum :) Nu ska jag fundera på vad jag ska äta för mat, om si sådär en timme. Tror det får bli fiskpinnar och mos, har köttfärssås färdig men åt ju pasta till lunch och såå roligt är det inte att äta pasta så man gör det flera gånger om dagen :P Nej får bli fiskisar. Hörs mer senare!

XoXo ;)

På bal, för ca. 1 år sedan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0