Eftermiddag

Här är det jättefint väder! Så typiskt att det ska bli fint mot kvällen, men bättre det än att det ska regna eller vara molnigt. Älskar sol :) När Cissi kom hem från Ulvsby åkte vi ut till Bergvik och IKEA. Det blev en resväska (på hjul), värmeljus och "glasskoppar" om jag säger så, typ som glas som man ska ha vid desserter och så! Värmeljusen är till mig, det andra är mammas :P 100st för 19kr är väl ett kap ;) hehe! Hur de brinner är väl en annan femma. Det får vi reda på snart :)

Snart ska vi ut och promenera. Måste låta maten sjunka först :) Idag har jag ätit kyckling, potatissallad och grönsallad. Riktig sommarmat ;) Mumma!
På fredag bär det av hem, måste komma ihåg att köpa tågbiljett.. Ska gå in och kolla vad den kostar. Tycker inte att det behöver kosta så mycket när man måste byta 3 gånger och åka i 5 timmar. Säger då det ännu en gång, jävla SJ! Hellre tåg än buss iallafall. Det är ju bra segt ändå ?! Blä blä blä. Till helgen ska jag och Ems till Avesta, blir där till på söndag. Sedan kan jag vara hemma hela veckan därpå ;) Göttans! Då blir det till att plugga.. inte lika göttans dock.
Idag har jag iallafall skrivit ner lite pyssel och spel som jag kan göra med barnen i veckan. Samlingen får det bli som det blir med, kör lite namnlekar med boll och så. Är ju bra eftersom ett nytt barn har börjat för ett tag sedan! I morgon kommer det ännu ett nytt barn på inskolning, ett litet ett! Hon är inte ens 1½ år. Sött :)

Ikväll blir det att glo på Cashmere mafia. Den serien gillas skarpt :) *thumbs up*
Nu ska jag ta det lugnt en stund, blev jätte trött! Konstigt, hade ju sovis i morse och allt ?! Får höras mer senare då! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0