Curly Sue

Åh vad jag älskar den låten :) Känner mig både glad och illa till mods samtidigt...konstig känsla hur som helst :P Tänker tillbaka på sådant jobbigt som var förr och så... Har fått reda på tråkiga saker om en person som stog mig nära då, på olika vis. Känner att det både är rätt åt dig. Att det är nu du får igen för all skit du satte mig i och fick mig att må sjukt dåligt. Men samtidigt var det inte riktigt det här straffet jag önskade dig... Vet inte riktigt hur jag känner över detta. Blir både arg, riktigt förbannad helt ärligt när jag tänker tillbaka...samtidigt vill jag bara gråta. Det är kanske som mamma säger, att det passar nog inte så bra att jag går ut ikväll. Nu när det är är så mycket, rent ut sagt, vrede i min kropp. Det och alkohol är ingen bra blandning, det vet vi sedan förut... Kan inte förklara hur jag känner mig. Har försökt så gott jag kan. Men när det gäller det här och den här personen är det inte många som har förstått ett skit, så jag kanske ska sluta hålla på att försöka få er att faktiskt förstå. Vet att många inte hänger med för fem öre, men några gör iallfall. Säkert fler än vad jag tror i och för sig, jag är mer igenkänd när det gäller allt förr än vad jag tror och har nu fått befara på senare. Folk skaffar sig egna uppfattningar, som ofta är så jävla fel. Fråga den person det gäller från första början, så slipper ni lägga ner en massa energi på att göra er en egen historia, som passar er mycket bättre. För det är ju så det är ?!
Folk och fä.. helst av allt vill man spy galla på er. En massa jävla grön galla.



Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad är det nu för hemskt som hänt? :O

2008-05-25 @ 19:53:17
Postat av: Johanna

Vi tar det en annan gång, på telefon eller så:)

2008-05-25 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0