White fläcks ;P

haha! Nu vet jag ialla fall vad det är för torra och vita fläckar jag har! Det är någon sorts hudinfektion som är vanlig hos "yngre vuxna" som det stog. Så nu ska här inhandlas medel så jag får behandla bort skitn :P  Tänk, jag trodde aldrig att jag skulle bli av med dem ? Fast det är jag inte heller i och för sig, bara det är rätt medel till rätt grej. (Ska behandlas med Selsun!)Så det inte är fel.. orkar inte med det. För nu ska de BORT!

Ja iallafall, igår blev det varken Fråga Olle eller Girls of the Playboy mansion. Var alldeles för trötter..
Nu ska jag ut och mocka bajs i stallet :P Hann inte med det på förmiddagen för först vaknade jag 9.30, sköööönt! Sedan åt jag frukost och åkte ner till doktorn. Efter det kom jag hem, åkte ner på Orsa igen och på pappas jobb. Skulle hämta släpvagnen med spånsäckarna, måste bunkra upp lite i ladan :) Efter det fick jag lov att sätta mig med uppsatsen så den blev klar, var färdig ca kl14, så gick jag ut och satte mig i det fina vädret, så nu har fräknarna åter kommit fram :P Och nu ska jag som sagt ut i stallet, rida Curry när jag har fixat klart med mockning och hö-påfyllning! Hej å hå, fullt upp! Curran ska stylas lite idag inför tävlingen i morgon också, måste korta av manen lite och så. Tvätta ben och svans ska jag göra när jag ridit, för då lär han vara smutsig. To much information där :P Marcus ska hämtas typ kl20 också., heja mig :P

Nu har jag inte tid att sitta här mer.. Tuddiluttan! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0