v.11, Måndag

Kom hem för en liten stund sedan från Henstad :) Fick sluta lite tidigare idag, alltid uppskattat ;)
Dagen min började mindre bra, glömde matlådan och mådde faktiskt inte så bra i morse. Trodde att jag hade åkt på magsjuka ändå! Men det gick över när jag hade fått lite frukost i magen.
På min rast skrev jag rent och skickade semainarieuppgiften. Inom en knapp timme fick jag tillbaka den, läste den nyss, och jag fick G :) Skönt! Ännu ett problem ur världen :P Lika bra med ett medan fler hopar sig, eller hur ?

Fick även svar på mina värkar i "nedre regionen" av magen, när jag kikade på min p-piller karta. Inte konstigt att jag känt värkar i helgen, lingonveckan börjar ju på söndag! Tycker det där börjar gå till överdrift, ska man behöva börja lida en hel vecka innan skiten drar igång? Vill också hitta piller som fungerar på mig... :O Den här omgången kommer nog inte bli nådig. Ladda med Pronaxen och riskudde, suck! Det förklarar även mitt sötsug :P

Nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska äta.. fiskpinnar och mos, eller pannkaka? Det får nog faktiskt bli fiskpinnar. Efter det blir det en promme runt Tingvallastaden :)
Just nu är jag dödstrött... men det går över, jag lovar! För ikväll när jag ska sova, då vet jag en som kommer vara pigg ;) Suck suck suck... Sova tidigt ikväll. Börjar halv 8 i möra :P Skönt, för då får man sluta tidigare! Me like :)

Nu, ringa Marcus och sedan MAT.

Ciiiaooooo!


Kommentarer
Postat av: elin

depeche mode - enjoy the silence :)

2008-03-10 @ 20:03:35
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0