Utvilad

Borde jag vara iallafall :) Sovit i ca 1½ timme. Skööönt! Och i morgon blir det en rejjä sovis :D Det ska bli ännu sköööönare!
Nu är jag inte hungrig längre, och jag och Cecilia har bestämt oss för tacos i morgon istället. Men vad ska man äta ikväll då ? Nu fick jag ett matproblem ändå :P

Kom på förresten vad affären hette: Casablanca! Man kan hyra film och så där också. Karlstads Helikon :P
Nu blev klockan mycket, och jag vet fortfarande inte vad jag ska handla.. kanske får bli fläskfilé och bandspaghetti ? Har ju det mesta till det hemma här iallafall.  Det är gött :) Då behöver jag inte handla så mycket!
Ska höra om Cizzz orkar åka med till Casablanca :P

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: elin preisz

hej!
jag behöver inte byta några blöjor ja :D trivs himla bra! hur har du det? kram

2008-03-07 @ 23:00:55
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0