Tv-stjärna ?

Haha jag har vart med på tv idag. En liten skvätt iallafall! Såg mest besvärad ut men va´ faaan :P den bjuder jag på!
Nu har jag och Tösen vart med på tv två gånger tillsammans. Först för många år sedan i en reklamfilm för Odal, som det hette då. Nu heter det väl Lantmännen igen ? Aja, och nu på tv4 plus :) Frääänt! Kanske ska slå mig på tv istället ? :D Haha, oj oj...

Marcus är på träning kom jag på.. så jag får nog vackert vänta upp i typ 1½ timme till. Eller somna och bli väckt, hmm.. Blir ju så sur när jag blir väckt :P Jag som är sugen på att prata lääänge i telefonen idag. Blev bara 10min igår kväll ju :/ Tur att han kommer på torsdag igen som sagt, så får vi prata då :P Det är helt sjukt, men det känns banne mig mer naturligt  att prata i teflonen :O Inte så konstigt i och för sig eftersom det är det vi gör, mer än att ses :P Men det är väl bra det med, att lära sig att prata med varandra på så vis också.

Jag som är så trött ? Tror jag kommer somna ändå ja.. Inte är det något bra på tv som kan hålla mig vaken heller.
Kan ju lämna en åsikt om melodifestivalen i lördags bara för att fördriva tiden en aningens aning ?
Vet inte riktigt än vad jag tycker om vinnarbidraget. Låten gillar jag, mest för att Fredrik Kempe har skrivit den tror jag. Det är lixom lite power i den karln :) Charlotte har en bra röst, men gillar inte hennes "look". Hur länge har inte människan haft den frisyren ? Den är ju så tråkig med dessa lockar varje gång man ser henne.  Men det är inte håret jag stör mig på, nu kommer det, det är sminkningen! Är det någon mer som tycker hon ser ut typ som en alien/katt ? Den där skuggningen eller vad det är drar upp/isär ögonen så konstigt... Jaja, I just don´t like :P min åsikt, och det är såklart fritt fram att tycka annat.
Björn Gustafsson är fortfarande den riktiga schlagerkungen eller kungen överhuvudtaget :P Någon som vet vad låtarna heter som han hade med i sitt nummer i finalen ? Älskar alla de där gamla party låtarna :D Man blir på sådant galet partajhumör! Det är så man rrrrrrrrrrrrrryser !

Nu får jag ge mig för idag. Ha en bra kväll! Tack för mig, hej

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0