Trötter

är jag. Hemskt trött måste jag säga! Blev inte tillräckligt tidigt igår, MEN ikväll ska det bli det! Måste om inte annat.. i morgon är det lång dag igen. Nu är det inte många dagar till jag får träffa Marcus! :D Han kommer också hem på torsdag! Härligt härligt.

Dagens humör:  Trött men ändå glad :)
Dagens bästa: Att Marcus också  kommer hem på torsdag! :D
Dagens sämsta: Sötsuget! Grrrr
Dagens "villa ha":  Nya KLÄDER!
Dagens borde: Skriva mer på uppsatsen (har iallafall börjat :P)
Dagens låt: Depeche Mode - Enjoy the silence
Dagens tv-program: Gossip Girl
Dagens mat: Wok med nudlar

Nu tror jag att jag ska läsa lite i en utav mina lånade böcker till uppsatsen, orkar inte skriva nu. Mina ögon kommer åke igen då, är alldeles för trött,.

Bye bye.

image69
Jag känner precis som Ikaros på den bilden :P Söt han är va ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0