Trött

Gud va skönt! I morgon fick jag sovmorgon :D Therese och hennes mor ska ta ut hästarna i morgon bitti. Gött! Då kan jag hålla mig uppe och kolla Girl´s of the Playboy mansion till och med. Ikväll blir det en riktig TV kväll. Älska osndagad :D Först nu vid 19.30 är det Vänner, kl 20 ska jag se på Det okända (passa på nu när jag kan se tv4plus :P) kl21 är det Top Model, Bästa! Sedan Fråga Olle och  Playboy mansionnnnn. Massa TV idag alltså :) Kan jag få unna mig. Kollar knappt på TV när jag är hemma. Någon som har koll på hur det går i Days ?

Inte blir uppsatsen färdig idag heller tror jag.. orkar inte idag. Är helt slut! Var ett tag sedan jag kände mig såhär trött i ögonen. Borde väl skriva klart.. men hinner det i morgon förmiddag, någon gång. Borde fan göra det nu, men ork ? Har en timme på mig till Vänner, kanske jag ska försöka få till något ändå ? Har ingen motivation alls idag..
Ska till doktorn/distriktssköterskan i morgon kl11 eller vad det var :P Kolla mina vita "fläckar" på överarmarna. Vet fasn inte vad det är för något, men stör mig, DET gör dem. Spelar ingen roll hur mycket jag smörjer in mig heller. Suck . Fult är vad det är :P Aja. Får sola lite så försvinner dem för en stund iallafall., eller något :P Tsss..

Nää nu så. Nu fastnade jag här igen ?! Ska ta och hämta min laptop så får vi se vad vi kan kooooka ihop :)

Tuddiluttan !

Kommentarer
Postat av: Anno

Har oxå fläckar på armarna. Torra fläckar, men har bara så på vintern. Är dina torra ? :Þ Fick en bra salva utskriven av doktorn "betnovat" heter den! då försvinner mina iaf :)

2008-03-20 @ 09:02:46
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0