Sunday, bloody sunday..

Har ångest. I morgon är det måndag igen :/ Längtar som en TOK tills på torsdag! För då får vi åka hem och vara hemma i nästan två veckor :O Fatta vad skönt ?! Hade jag inte klarat tentan så hade den förstört hela hemmavistelsen. Så, TUR att jag fixade den :P 

Igår var jag duktig och gjorde klart inlämningsuppgiften, och praktikuppgiften. Ska bara visa den för min handledare och se om det är någe mer jag ska ha med :)  Su nu har jag fördjupningsarbetet framför mig till den 20/3. Känns ändå som att jag har mycket att skriva om, men kruxet är HUR man ska få ihop det, och VAR. Inledning, huvudtext, diskussion ? Får knåpa ihop något bra bara, och hålla tummen för att det blir godkänt! Huuua!

Sov inte lika länga idag som igår, måste ju komma i säng i någolunda bra tid ikväll så jag orkar (?) upp i morgon bitti... VILL ha torsdag!! Även om jag tycker det går jätte bra på praktiken så vill jag bara hem! Den som väntar på något gott, väntar alltid för länge :P

Sådär då, då ska jag se vad kylskåpet har att bjuda på :)

Häddå!

image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0