Still going strong!

Magsjukan härjar på Styvergäven. Ett barn hemma idag från våran avdelning, och en utav personalen på en annan avdelning fick lov att gå hem idag, p.g.a. jaa ni kan ju gissa själva :S
Kommer jag eller kommer jag inte klara mig undan ?! Den stora intressanta frågan just nu. Ska äta mer vitpeppar idag i vilket fall som helst :P
Idag har jag gjort någonting som jag inte har gjort förut! Bytt blöja ;D Haha! En ny bedrift av Johanna Jackson. Gick bra :) Förutom att ungen hade lite svårt att ligga still :P Då var det avklarat då.
Kanske ska förklara lite varför jag är hemma så tidigt idag ? Eftersom jag följer Marias schema, och hon hade planeringstid nu från 13.30 till 16.00 så fick jag gå hem och göra mina praktikuppgifter :) Tyckte jag var snällt! Åkte hem med 14.04 bussen.

Nu hålle jag på och överväger om jag ska sussa en stund (Var JÄTTE trött i morse!) eller om jag ska invänta solen, till den svängt runt hörnet, och sätta mig i sola genom fönstret :P Det är jätte bra väder ute idag! Jag som klagade så på blåsten igår, vädergudarna kanske hörde mig ? :P Har i och för sig blåst tidigare idag när vi var ute i skogen, men det har avtagit :) Gött! Ska se om jag får till någon bra "solställning" här. Ögonen är väldigt nära att fara igen.. *gäsp*

Nu blir det kurering av förebyggande syfte :P Vitpeppar och Hexident.

Tack för mig så länge!

image58
Hexident - mot det mesta ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0