Sony Ericsson

Nu har jag äntligen fått tag i namnet på låten som sjungs och spelas i nya Sony Ericsson reklamen! :) Den är så härlig på något vis, helst bakgrunds musiken! Depeche Mode - Enjoy the silence. Värd att lyssna på, kan jag tycka ;P Det är också fränt att musikvideon är inspelad på ett utav tvillingtornen, World Trade
Center! Vilken sjuk utsikt! Blir alldeles darrig bara av att titta på videon :P Huuua!

Ikväll ska jag tända lite ljus tror jag :) Ska tända den fina ängeln jag fick av Marcus förra helgen (1-2/3) och tänka på honom lite extra. Ni vet en sådan där fin ängel som man kan köpa genom PartyLite ? (den "avlånga" modellen, hittade ingen bild på den)
Den är så mysig :) Och lyser så fint och fridfullt. Älskar änglar! Gimme, gimme :D

Ska man göra nu då? Orka börja med uppsats nu när klockan är så möe... är alldeles för trött ju! Kanske i morgon, slutar ju lite tidigare då iallafall. Svår att klämma fram skrivmotivation när man kommer hem runt 16.30 varje dag numera.. Har ju snart bara en vecka på mig, på torsdag. Suck. Gillar inte att stressa! Det som stressar mig mest är att jag inte har fixat något skrivprogram på min dator än :( Måste fixas! På något vis..

Göra något annat! Häääddå

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0