Slutkörd

Nu så, idag har jag ridit för några veckor framöver känns det som :P två hårda pass med Domino, och ett kortare med Curr. Så nu är jag värd att få vila :) Soffan var extremt skön idag!
Träningen idag gick ändå skapligt bra för att vara så pass längesen vi (jag och Mr.D) gjorde något ordentligt. Han hoppade högt som en dåre även idag, fattar inte varför hästen tar i så han nästintill kräks ? Det var hur som hälst jäkligt nära att jag for av idag. De där hoppen han får till i ibland är som en katapult, så jag flyger alldeles för mycket och högt ur sadeln.. var riktigt läskigt idag faktiskt. Får hoppas på att det blir mindre med sådana efter lite mer träning :)

Har inte fått pratat något med min prinskorv idag heller. Ett par mail är inte nog känner jag.. man vill ju åtminstone få höra rösten i någon sekund ? Verkar som att jag får lov att vänja mig. Töööligt!
Det går så seeeeegt, alldeles för segt. Hoppas dagarna pinnar på lite när skolan börjar och jag återgår till verkligheten :P

I morgon blir det iallafall utgång. Känner mig redo :) Måste nog sova lite middag innan det, så jag orkar natten ut :P Vill ha nya kläder.. men vem fasn har råd till det ?! Inte då jag iallafall. Man lever ju inte utöver sina tillgångar som vissa andra gör, som verkar ha sjukt dåliga månadslöner :P Haha!
 Får bli någon tröja/tunika någon dag framöver, så jag kan känna mig lite vårfrässssch iallafall :P

Huuuua. Nu är jag trött, gäspar som bara den här. Ska göra något annat nu, fick bara lov att sätta mig här att kolla läget lixom :P Och inte hade det hänt något drastiskt idag heller.

Näää tuddiluttan ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0