Saknar...

min Marcus. Och nu är det ändå bara en vecka sedan vi sågs sist! Hur ska detta gå? Eller är det bara en sorts svacka jag är i ? För nu känns det värre än vanligt... kanske håller på att ställa in mig på att han snart, väldigt snart, FÖR snart kommer åka ifrån mig :( Känner mig sådär extra känslig just nu... Blääää

Hungrig är jag också, lite iallafall. Ska nog ta och äta något, det är ju trots allt middagstid typ nu... även om det inte riktigt känns som det ? Blir nog så när man bara sitter såhär på det här viset. Om ca.1 timme ska jag och Cizzz gå ut en vända, efter Grey´s anatomy :) Nu kan ju jag också titta på det! För på onsdagar vid 21 då är det ju Top Model.

Nu blir det till att värma lite mat. Så jag kan skjuta undan mina tankar ett tag...

image42image14
Vill ha dig här bredvid mig nu min älskling! Ibland känns allt bara såå orättvist..

Kommentarer
Postat av: KARLSTADSTREETSTYLE

Hej! Spana in KARLSTADSTREETSTYLE, som är en nystartad blogg. Ha det bra!

2008-03-09 @ 18:32:10
URL: http://karlstadstreetstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0