Rida

ska jag göra om en stund. Har nyss smällt i mig två toast, det var gott! :P Idag blir det en sväng på travbanan. Det är så bra där nu när gruset börjar komma fram :) Har inte mycket att skriva just nu känns det som, men ändå gör jag det :P aja. Antar att jag är trött på att titta på skärmen och höra tangenternas knattrande! Blä blä blä. Men snart, som sagt, så är jag klar! Blir nog att skicka in i morgon.

Orkar inte skriva klart idag tror jag, hinner nog inte heller.
För nu ska jag rida, tar in Curry strax efter kl15, blir klar någon gång strax efter 17, (förhoppningsvis) för då ska både jag och Curry äta middag innan det är dags för klippningen! Emma kommer kl18 och ger mig lite assistans :) Behöver hjälp med diverse grejer, typ lyfta ben osv :P Hoppas bli klar innan kl20, för då ska jag se Gossip Gril. Efter det eller under någon paus ska hästarna ha mat. Och sedan är det alldeles för sent att skriva på någon dum uppsats :P Såhär kommer resten av min dag att se ut efter kl15 alltså. Fullt upp med andra ord, inte lätt att ha mycket för sig :P Hehe. Så jag är glad att jag kom en bit med skrivandet på förmiddagen, så jag slipper stressa massor i morgon. Fast egentligen har vi ju till torsdag på oss så det är ingen fara alls :) It´s coool!

Lyssnar på Chris Brown - With you. Tänker massa på gubben min då, när han sjöng den för mig :D Haha så sööt! Men lyssnar jag på den när han har åkt, så kommer det bara bli jobbigare :( För idag är det precis en vecka kvar tills han åker från mig och Sverige... Fatta hur konstigt och jobbigt det kommer att bli ?! Jag har nog inte kopplat än att han ska vara borta ända tills min födelsedag typ. Han kommer hem samma vecka som jag fyller år och ska ha kalas, och det känns fortfarande jätte långt bort. Vilket det också är... mer än en månad iallafall. Buuuhuuuuu!
Synd om mig är det :( Längtar inte tills på söndag, får då kommer det bli huuuuur jävla jobbigt som helst!

image46
I love you baby! <3
image2
För alltid vi.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0