Pust!

Hej å hå. Har inte ens haft tid för att sätta mig här idag först nu :P Har tvättat, så nu är kläderna den på tork.Har dammsugit och torkat golvet, städat badrummet och diskat. Nu måste jag ju packa väskan också! Herregud.. vilken kväll. Ska se Top Model vid 21 iallafall! Kommer bli mycket packning, häflten av packningen kommer bestå av böcker :P Huuuua! På tal om böcker och skrivande så börjar jag få riktigt mycket ångest över uppsatsen, om vi säger såhär: I helgen kommer det inte bli mycket skrivande, eftersom Marcus kommer hem. Det är ju inte så trevligt om jag ska sitta och skriva hela tiden :O Kanske lite iallafall.. MÅSTE JU ?! Usch usch usch.. förbannade uppsats!

Nu har jag inte tid med detta..Sätta fart!

image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0