Praktikdag no. 1

Japp! Första dagen är avklarad, och det gick faktiskt bra :P Jag sjåpar mig så i onödan!  Så kul att träffa massa härliga ungar :) Hade turen att hamna i en bra barngrupp, och med trevlig personal :) Kan det bli bättre ?! Det är det som jag tycker är viktigast :) Känns även skönt att man vart på praktik förut, så allt är inte nytt iallafall. Man "kan" ju verksamheten, så gott som iallafall :P Men alla arbetar ju olika från förskola till förskola. Det var också roligt att det var så pass blandade åldrar, 1-5 år ! De små är ju bara för söta :D Gud!
Nästan så man blev sugen att skaffa sig en egen liten knodd ;D Men det får bli sedan när man får mer tid över, eller hur älsk ? ;) Hehe! Söta är dem iallafall.
Fick bra tider också tycke jag! Lite varierat, tidigt någon morgon osv. Bra att få vara med på både öppning och stängning. Man vet ju aldrig om man blir inringd som vikarie :P

image55

Fick sluta kl16 idag, och efter det var jag och Cizzz på bibblan och raggade böcker till fördjupningsuppgiften. Hittade 4st som jag tror ska funka :) Nu är jag TRÖTT! Gud vad skönt det ska bli när man börjar jobba, då slipper man allt tänkande när man kommer hem. Just nu hänger både fördjupningsuppg. och ett annat skrivarbete över mig. Plus praktikuppg. :/ När man jobbar är det oftast inget sådant som hänger över en iallafall :P Ska bli skönt som sagt. Och nu är det faktiskt mindre än 3 år kvar tills jag är klar :) Då drar jag till Greeeece ;D Förhoppningsvis. Hade vart roligt, det är då en sak som är säker! En stor livserfarenhet, den saken är ju klar :)

Utlandsresa or not ? Hm...

Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

också praktiserat på dagis :P

2008-03-03 @ 19:18:20
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linn

Grekland låter bra (Y) kör på det haha :D

2008-03-03 @ 19:23:44
URL: http://Linnsies.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja tänkte så :) Det är ju inte varje dag man får ett erbjudande att åka och rida hos en ryttare som tillhör eliten och ett landslag :)

2008-03-03 @ 22:17:07
Postat av: Anno

Vad heter stället som du praktiserar på? :)

2008-03-04 @ 09:07:13
URL: http://annaolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0