Peta in en pinne i brasan, älskling

Jaha ja, då var det vardag igen då. Idag har jag vart upp och tagit ut hästarna, efter det skjutsade jag Joel till Mora för han har klippt sig. I Mora träffade jag på Therese E och pratade lite, var längesen! Gud vad litet Mora kändes nu när man inte vart där på ett tag :P Gågatan tog ju slut på en gång! Inte tyckte jag att jag såg något som tilltalade mig heller... tur att det finns Gina och BikBok i K-stad :) Kommit in så mycket fina vårkläder nu ju! Klänningar och grejer. Får se om jag hittar något där istället till helgens bravader :P Eller huuuur Cizzz ?

Rida ska jag göra, innan eller efter middagen ? Ett svårt val :P Just nu känner jag mest för att bara lägga mig på soffan ett tag. Men ska ju till banken och biblioteket också..drygt! Ska lämna in och låna nya böcker. Måste sätta fart med det nu så jag hinner få dem innan nästa måndag, de flesta av dem iallafall. Ska skriva ut litteraturlistan nu så får vi se hur många böcker det är jag ska ha.. Sedan måste jag ju förbereda mig inför seminariet i morgon, läsa uppsatser och skriva ner lite punkter till när jag ska "opponera", som det så fint heter.

Nu är älsk i Baaaali. Shit vad fint det ser ut att vara där! Där ska jag gifta mig :D Haha!



Höres sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0