Partaj!

Ikvälls :) Ska bli roligt, för lite omväxling sådär. Så slipper jag känna mig så ensam ikväll :P Blir alltid jobbigare framåt kvällen.. Nu pratar jag med min Marcus iallafall. Lite rapportering :) Det är väldigt varmt på Baaali :P han hade tydligen solat i 15 min och det hade tagit som fasn. Jag skulle ha vart där jag med :P Men vi får åka dit när vi ska gifta oss, eller på smekmånad :D Haha!

Är trött även idag..och snart ska jag rida. Var och klippte mig idag på förmiddagen istället för att sussa en stund..kanske hinner vila ögonen en stund sen.

Idag fyller papps år :) Hela 44 år! Grattis till dig <3 Ska väl gå och tjocka i mig lite tårta jag med :P Har bara ätit frukost idag kom jag på. kanske borde äta lite mat ? Aja.. får se hur det blir :P Måste köpa lite "grogg-virke" sedan också.

Nu får det bli något annat. Tuddiluttan <3

image42
Miss you, miss you, miss you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0