Näst sista dagen

på VFU:n avklarad. De här två dagarna har bara swissschat till känns det som! Nu är det bara i morgon kvar. Känns ändå skönt, kommer ju dit snart igen :) Idag har jag vart påskkärring också :D  Hade en lila peruk på mig! Haha! Var typ som att vara jultomte tycker jag :P de minsta blev lite småskraja! Men det gick bra :)

Idag ska jag nog äta wok med nudlar. Steker kanske i någon köttbulle ockås :P Men annars går det faktiskt lika bra med bara grönsaker och nudlar. Känner ingen skillnad ändå :) Så då får det bli pannkakor i morgon istället, eller på torsdag efter skolan, innan vi ÅKER HEM :D Yeeeii! Kan äta soppa eller något liknande i morgon istället..

Nu borde jag nog börja fundera på uppsatsen.. :/ Inledningen vore kanske bra att börja med ? Uuuuuh!

Höres sen ..!

image68

Kommentarer
Postat av: Froo

Söt bild

2008-03-11 @ 14:47:30
URL: http://froodie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0