Mikko <3

Idag är det ett år sedan våran älskade Mikko lämnade oss. Ganska så precis en vecka innan sin 14 års dag!Kommer aldrig glömma ditt sista andetag, och när du andades ut den sista luften när sprutan hade gjort sitt i din lilla kropp. Tänker extra mycket på dig idag och får även lov att fälla en och en annan tår...
Saknaden är enorm. Även om det gått ett helt år sedan jag såg dig i livet. Du kommer alltid ha din plats i mitt hjärta!

Tårarna bara rinner och rinner. Nu orkar jag inte skriva mer...

image57
Hoppas du har det bra i himmelen min älskade vän <3

Kommentarer
Postat av: Renée

Han har det bra nu... :)

2008-03-05 @ 09:10:33
URL: http://girasole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0