Lördag

Har nyss kommit in. Har vart ute på isen en sväng :) Är tyvärr inget fint väder, men blev iallafall lite rosig på kinderna :P skönt att vara ute. Funderar nu på om jag ska gå till mormor.. höm höm. Fika lite :) Alltid lika trevligt!
Funderar också på om jag ska rida något idag eller ej. Blev rätt rejält igår, svettigt och dant :P Träningsvärk som vanligt. Men nu ska jag ju som sagt vara hemma ett tag så jag hinner få igång kroppen igen! Lagom till jag ska åka igen, men aja :P Har ju fått så bra (?) schema nu till sista kursen innan sommaren så vi har inläsning så gott som varje fredag = då kan man åka hem om man vill ;) Härligt! Sedan vet jag ju inte om det kanske blir mycket eget arbete eller i grupp så det är det fredagarna är till för, men det löser vi :)

Nu är Marcus hungrig igen :P Det är däremot inte jag.. Får se om det blir någon kycklingbit för mig eller inte. Ska grilla ikväll :D Haha! Första för året. King!
Ååååååh vad det är skönt att vara hemma :)

Höres sen..!
 
image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0