Långfredag

idag har jag vart uppe tidigt, till min älsklings inte så stora förtjusning! :P Har vart och hjälpt till på tävlingarna och coachat Ems :) Det gick jätte bra idag, precis vad jag visste att det skulle göra ;) Curry var skapligt laddad när han kom in på stallplanen, fick lov att ta in han i stallet för att lugna ner honom :P Sådan är han min Curry, minsann !

Nu ska jag snart äta, känns lite konstigt när inte pappa är hemma. Han har åkt till Norge med morfar för att fiska :) I en vecka tror jag ? Aa nöge sånt' :)

Vet inte vad jag ska säga mer om dagen, alltid underbart att få vara bland hästar och jag blev så sjukt sugen på att själv få tävla idag så det är inte sant! Men snart ska jag få, typ den 12-13 april-helgen. Längtar :D
Det mest underbara är att älsk är här! Drömde inatt att han redan hade åkt :( Men till min stora glädje hade han inte det, utan låg bredvid mig där i sängen min :') Lycka!

Nää nu så, ska jag väl göra något jag med. Hästarna ska in t.ex. ?

Tuddiluttan ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0