Kvällsn

Tjohej så blev det kväll igen. Bra att dagarna känns ut att gå fort iallafall! Den här dagen har vart helt sjukt stressig. Först ut med hästar och efter det till Mora, kom hem typ 13, då skulle hästarna ha lunch och efter det var jag ner på banken och tog ut pengar och kårnglade med det, sedan in på bibblan och fortsatte krångla med orsaborna :P Tur att jag kommer hem och sysselsätter dem :D Haha! När jag kom hem så var det bara att byta om och rida Domino, kl 18 mat hos mormor, kl 19.30 rida Curry och förbereda i stallet inför i morgon så vi tar oss i väg i någolunda tid, och nu efter lite om och men så sitter jag här :P Det var min dag det. Blev ingen soffa idag för mig inte, tänkte ta det nu och en kopp te :P

Gå igenom Fridas uppsats ska jag göra också, så jag kanske har något vettigt att uttala mig om i morgon ;D Lär väl inte bli så mycket vettigt, men någonting måste jag ju säga! Haha. Fy vad trött jag är, blir säng så fort som möjligt ikväll. Fast har en del kvar att göra iofs... duscha, läsa uppsats/skriva, och se om jag ska ha med mig något till Karlstad. Ska iallafall packa med mig datorn. Kan vara bra att ha ifall det kniper.

Jävla blogghelvete! Aja, nu försvann det sista igen. Får ta det en annan dag :P

Tuddiluttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0