Kvälls

nu är jag i Värmland och svänger mina lurviga. Har kört 25 mil idag, vart på skolan, och på IKEA, ätit kinamat så nu är jag mätt och slutkörd. Ska bli skönt att få sova kan jag tala om :) I min mjuka 90 säng :P Muuuusigt. I morgon blir det nog en snabbis på stan, för den har jag inte hunnit med ! Tänkte se om jag hittade något till helgen..

Idag har jag prata med bubben min, vilket jag inte gjorde igår :/ blir ju bara några minuter. En riktig plåga.. typ bara höra hur det är och hej då. Tråkigt, men det kostar ju massa pengar. Måste fixa så vi kan prata över nätet med mikrofonen och det jag fått. Men det blir nog någon annan dag framöver, nu är ju klockan 5 på morgonen på Bali! :P Saknar ihjäl mig.. hade gått bättre om man hade fått prata lite mer, men det kommer förhoppningsvis sedan..

Nu blire säng!

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0