Kvälls

bloggen. Är färdig för sängen, ska bara borsta gaddarna. Undra om jag har vart med på TV ikväll då? Får höra med mamma sedan! Ska iallafall se reprisen i helgen :)
 Morgondagen kommer flyta på rätt bra. Slutar 16, så är hemma runt 16.30. Då blir det väl till att äta och så, vid 19 har jag tvättid. Ska även ta mig tid till att städa lägenheten ganska så grundligt innan jag åker hem! Torka golven och så, borde putsa fönstren också, men får se vad som hinns med. Borde sätta en sjujävla till fart med uppsatsen också,.. ska ringa mamma bara jag har skrivit här och sedan får det bli säng+bok. Älsk ringer sent när han kommit hem från träningen, då har jag säkert hunnit somna, men det gör inget för det är en väldigt speciell person som ringer :)  Får säga godnatt lite kvickare än vanligt bara.

Ursäkta, men måste få ur mig det här! Rätta mig om jag har fel..
Om man träffar sin pojkvän varannan helg, = får sova med varandra ENDAST 4 nätter/månad. Borde man vara ifrån varandra "lite mer" då för att man "ses ofta" ? Personligen, så tycker inte jag att man ses ofta när man ses som jag och Marcus gör. Så jag tycker att jag har anledning till att tycka att det ska bli jobbigt att int få ses på hela 5 veckor.
För ett förhållande går faktiskt ut på att vara med varandra!
Eller ? Åsikter om det tack :)

Nu blir det tandborste och mamsen.!

Natti natti <3


Close up ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är förjävligt att behöva vara i från varandra, en vecka kan vara jobbigt men fem låter outhärdligt, vet dock precis hur det känns. Det är skönt att veta att det inte är fär resten av livet men det känns tungt just nu ;)

2008-03-13 @ 07:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0