Kvälls

Nu har jag ätit glass, och SHIIIT vad gott det är ?! Längtar till det blir sommar, då jag får äta min älskade kulglass :D Ägglikör, Pecannöt/kola, Dumle, Lion m.m m.m ;) Grejer det, ett utav plusen med cafét i Grönklitt :) Får se vart jag hamnar i sommar... Hade ju vart gött att få jobba på campingen så jag kan cykla. Man spar ju en del mot för om man åker bil, och så får man motion ;) Ska iallafall fylla i jobbansökan när jag kommer hem så får vi ser vad det blir! Kan ju alltid gå in som extra i cafét om någon skulle vilja ha ledigt eller så. För det var ett minus med jobbet i somras, det var så gott som omöjligt ! Så jag kan vara snäll att ställa upp, om jag är ledig själv förstås :P

Betala *hm,hm* till veckan ? Hade vart huuuur härligt som helst iallafall :D Det är jag värd!

Nu ska jag ringa och natta Dalarna, och sen Stockholm :) ska sova tidigt ikväll.. är faktiskt trött nu med. Hoppas det håller i sig tills jag höpper i säng ;P

Natti natti världen! <3


 
My princess, and my diva ;P Han tycker uppvärmningen är för löjlig! Haha! Saknar er så mina solstrålar :) Ses till helgen, då blir ni inte av med matte, det kan jag lova ! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0