Kvälls

bloggen! Nu ska jag piska mig i säng :) Så jag kan gå upp lite tidigare i möra, och så jag kan somna på kvällen. Bra planerat eller vad ? :P Nu ska jag borsta gaddarna och ringa Marcus. Det har börjat regna lite smått nu så vi får se hur fort jag somnar om det drar igång mer, som bekant så låter det typ som ett tredje världskrig när det regnar här. Förnsterblecken är onormalt "smattervänliga", så det låter som bara den. Psykiskt nedbrytande om inte annat :P  Låter som att det kommer mer och mer regn nu.. typiskt! Hoppas jag är trött som jag somnar fort :)

Hörs mer i morgon, orkar inte dela med mig mer av mina tankar just nu :P

Natti natti <3

image61 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0