Kvälls

en senare sådan :) Är jätte trött, fortfarande, så därför ska jag sova nu tänkte jag. Cecilia har ganska så nyss gått in till sig också. Får se om vi får en lugnare kväll här på Södra Kyrkogatan. Igår kväll låg jag vaken ända till 00.30, p.g.a festande grannar på våning 6. Trodde jag skulle bli galen! Och inte gör den där förbannade s.k. "Störningsjouren" något åt saken heller, är ju lixom inte så lätt för mig att veta vem i vilken lägenhet som spelar. Det är ungeför 15 lägenheter på varje våning här, och jag tänker inte gå runt och knacka dörr själv. Det är då en sak som är säker! Nu har människorna gått iallafall.

Tyckte att det var synd att Matte fick lämna Let´s dance... Tycker faktiskt att det var Dannys tur att åka nu. Aja, sådant man inte kan styra över :) Hoppas i vilket fall som helst på att Tony ska vinna ;) GO Dalarna!

Nu ska Marcus få ringa mig, för snart åker mina ögon igen känner jag. Sooooova i morgon :D Shit vad jag saknat det! Blev inte så mycket sova förra helgen heller tyvärr, men det är precis vad jag ska göra denna helg, SOVA ;) Alltså ta sovmorgon. Inte tänker jag ligga och dega på dagarna för det :P Har lite att göra..lite "skriftligt" stuff.

image42
Miss you honey.. Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0