Kvälls

bloggen kommer här :) Sitter just nu och väntar på att mitt kära te ska svalna lite. Har ju inte druckit något te idag, och det är ju bara ett måste ! Det är nog mitt sorts beroende, som andra är beroende av snus osv ;P
Cizzz har nyssens vart här hos mig och hälsat på. Vi har kollat på Anna Skipper. Och man får lika dåligt samvete varje gång :P Men känner att jag just nu inte orkar göra något åt min träning... När det gäller mat är jag alldeles för dåligt påläst! Äter iallafall fil och All-bran till frukost :P Kan jag tycka är bra för mig såå :)

I möra är det sista dagen på denna slitvecka :P Jag är sååå trött! Gissa vad jag ska sova på lördag :D Haha! Sedan blir det en sväng på stan. Har kommit in så mycket fint nu ju! Farligt farligt för en som har dåligt med pengar :P Egentligen är det inte så dåligt, men om man tänker att det ska räcka i drygt 3 månader till så är det inte så jätte bra :/ Bläää! ska göra ett kontoutdrag och räkna efter hur mycket/vad jag har råd till när jag fått min lön som jag har kvar att få. Har två helgdagar att få för, alltid något iallafall. Lönen som jag fick förra gången brände jag på ett par jeans och två par skor! Kan ju vara bra att spara lite av den här lönen kanske ? :P Aja, får se vart allt bär. Sådant som visar sig här i livet menar jag :) Ska slinga håret snart eller någon gång här i framtiden också. Undra hur mycket Elin har lärt sig om det tro, hon har ju snart gått 2 år och håller ju faktiskt på mycket med färgning nu! Ska höra med henne. Man kan ju gynna kusinen med lite pengar :)

Marcus är på träning nu.. kommer hem efter 23 :S Jag kommer inte orka hålla mig vaken tills då. Han får väl ringa och väcka mig :P För vill faktiskt ha min "godnatt-ringning" :) Van med det ! Fast lär nog inte vara så närvarande då, meen vad fasn :) vill säga godnatt till min gubbe. Nu är det EN vecka kvar tills vi får ses :) Längtar!

Har ont i mina framtänder i underkäken.. måste nog sova med min bettskena i natt. Känns att jag är inne i en bitperiod nu, kan jag förstå :P Det är mycket nu...

Nu får det räcka med att dela-med-sig-av-tankar för idag :P Ska ringa och säga godnatt till mamma och resten av family nu. Borsta gaddarna och gurgla :P

Natti natti <3

image29
Jag och min Curacao II (Curry)
Omg.1 Elitserien, Sundsvall -04. Saknar den tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0