Kvälls

Blir en tidig kvällsblogg idag! Orkar nog inte skriva något senare :P Snart är det dags för kvällens höjdpunkt, Top Model och glass ;) Är sugen på en banan också, blev ingen sådan tidigare :P Är sugen på mycket.. igen :D Men kan då inte skylla på någon lingonvecka denna gång iallafall, höm ?! Man får unna sig ibland :P Borde hålla i det där med sit-ups och grejer, men som sagt. Så blev det bara en vända i trappan ;P Jag känner mig själv sååå väl! Haha! Men borde faktiskt kunna göra några snygga "övningar" här hemma tycker jag väl! Det är ju inte riktigt jag det där, men vad ska jag göra då ? :P Är GLAD att jag inte skenat iväg i vikt, för jag trodde jag skulle göra det. Hade ju däremot vart kul om man kunnat hålla igång med något ändå. Får hänga på Tess sedan när det lugnat sig med praktik och annat :)

Nu, Top Model!

Älskar min Marcus <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0