Kvälls

Hoppas på att slippa drömma så jobbigt som jag gjorde i natt...inte kul att vakna och tro att drömmen är sann, och att sedan veta att Marcus är 30 mil ifrån mig :( Helst av allt had jag velat haft honom bredvid mig. Varje natt!
Ibland är livet tungt, och det är precis vad det är nu. Längtar hem som bara den, och efter Marcus...
Jag får be en bön för att de där j*vla 5 veckorna går snabbt, och smärtfritt. Men det kan jag ju bara se mig i stjärnorna efter :/

Nu ska jag försöka sova, och ringa älsk innan han hinner före. Som han brukar :P Men ikväll är jag ute i bra tid. Blir frukost på förskolan i morgon, så slipper jag gå upp så tidigt :) ett STORT plus.

Sweet dreams...

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0