Jahaa..

Nu är jag hemma i Dalarna igen då. Har hunnit med att rida och greja i stallet också, så nu är jag jätte trött :/ Ska sova snart faktiskt, för i morgon blir det att gå upp tidigt, iallafall innan 8, så det är tidigt tycker jag :P Ska rida kl9, så jag måste hinna med att äta frukost och ta ut hästarna mina innan jag går upp till Domino. Hoppas våran träning från i måndags och tisdags håller i sig till i morgon, så han är skapligt styrbar iallafall :P Min kära stela vän <3 

Idag har jag fått prata med Marcus! Var härligt det. Pratat på Skype, bättre än tele, för det är as dyrt :/ Har bestämt "träff" i morgon med samma tid :P typ runt kl 12.30 passar det bäst, då är inte klockan alltför mycket på Bali, ca 19.30. Så nu ligger min prins och sussar :) Ska snart upp och en annan har inte gått och lagt sig än :P könstigt det kan vara egentligen. Idag är det precis 5 veckor kvar tills vi får ses igen.. tycker det går segt. Men det är väl bara att acceptera, face it J..

Te blir det nu iallafall, sedan säng. Är trött och kommer vara trött i morgon så sömn är något som kommer behövas massor av!

Natti natti <3

image77 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0