"Inaktiv"

Har jag vart de senaste dagarna. Har inte haft tid till att sitta och nörda framför datorn :P Men nu de kommande 5½ veckorna kommer jag ha tid över till det, för nu har Marcus åkt :'( Var och lämnade honom i Mora, tåget gick 16.32 till Sthlm, och i morgon åker han till Bali. Ska vara där i 4 veckor och sista veckan åker han till Nya Zeeland, där är det typ höst nu :S Konstigt hur det kan vara egentligen...
Ja men iallafall, nu är det upp till mina kära vänner att underhålla mig så mycket som det bara går under dessa helvetesveckor! Är gärna på om det bli någon slags utgång nästa helg, för jag har som sagt inget för mig då..
Nu får jag träffa min älskade älskling den 1 maj nästa gång, det är ju en hel evighet ?! Fy vilket helvete.. Det kommer bli drygt typ när det gått 2 veckor, sedan kommer det bli sådär jätte drygt veckorna/veckan innan han kommer hem, bara för att man vet att snart, snart får vi ses igen! Usch, känns som ett helt liv eller något.. pain in the ass är vad det är! ÄR så ledsen så ledsen, det blev ännu värre när jag kom hem hit, för då fanns det ingen Marcus här och då kändes det ännu mer tomt och ensamt, sedan hjälper det ju inte att Sanna Nielsen sjunger sin Empty room på radion, usch!

Jag äta snart, rökt röding. Gott! Sedan ska hästar in, så fint väder ute idag så det kan vara skönt att få vara ute lite längre än vanligt :) Curry vilar ju idag också.. Sedan ska jag nog ta och rida på Domino en sväng. Se om jag får någon ordning på den hästen igen :P Har aldrig vart med om en stelare häst alltså. Ska träna på fredag med honom, förmiddag och eftermiddag. Kommer bli kämpigt med min kassa kondis och han med sin feta mage, haha ! :D Funderar starkt på att börja simma nu. Får köpa något sorts "klippkort" eller nöge nu när den nya kursen börjar nästa måndag, för då kommer jag ju vara i Karlstad som vanligt igen. Gymkort får bli till hösterminen, ingen idé att köpa terminskort nu när det snart är slut :P Kanske ett 10-gångers kort eller något sådant då..
Gud vad skönt det har varit att få vara hemma såhär och plugga. Lyxigt :) ska ju ner som sagt på onsdag och hem på torsdag igen. Vi har seminare på onsdag kl 13-17, så mamma,bror och mormor ska med ner :) Ska bli riktigt trevligt.

Nu ska jag gå och se om mammi behöver hjälp med maaaaten! Höres sedan..

image46
Vadå komma sakna ihjäl sig ? Synd om mig.. :'( Älskar dig Marcus Hedlund! Du är mitt allt... <3

Kommentarer
Postat av: Renée

Du kommer att klara dig ! Tiden kommer gå fort.. :)

2008-03-24 @ 18:25:03
URL: http://girasole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0