Idag

är det tisdag, tro det eller ej :) Nu är jag snart klar med uppsatsen. Har bara slutdiskussionen kvar. Det blir mer än 9 sidor, men det gjorde inget sa Martin. Tur :P Det hade vart så mycket mer som jag velat få med, men det får helt enkelt bli en annan gång.  Fick lov att ta lite paus :) Ska ta och skriva klart nu i eftermiddag och skicka iväg på bedömning. Eller så gör jag det i morn :P Vill få till en bra slutkläm!

Nu är det dags för lunchning av hästar. Alltid något att göra när det gäller den sortens djur :P But I like it !  De är mitt liv de där tokdjuren ;) ikväll ska jag klippa Curry. Så han blir snygg till tävlingen på fredag :) Kommer nog inte ta lika lång tid som vanligt (2 timmar :O) Hoppas på mindre iallafall..

Nu så, "utfodring" :P

C(K)iaaoooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0