Hemvändar torsdag

Strax efter kl16 bär det av hemåt :) ska bli jätte skönt! Just nu kollar jag på Days. På tal om det så tittar även Mattias i våran studiegrupp på det :D Tycker det är fränt att man kan diskutera det programmet med en kille, haha! Garvar varje gång han tar upp det!
Men iallafall, efter det är slut ska jag och Cizzz gå och luncha på Wok Kitchen. Det är sååå himla gott där! Det och Nya Peking är favorit ställena här :P Skulle kunna leva på endast sådan mat, helt utan problem!

Är så gott som klar med packningen, tycker det är svårt att veta VAD jag ska ta med mig hem... Men ska iallafall inte göra något speciellt, ska ingenstans. Så det får bli "enkla" kläder :P Ska mest ha ridkläder och mysbyxor på ändå :)

Känner jag mig klar ? tror så. Ska bara vattna blommorna och ställa dem i djuptallrikar! Kommer inte börja skriva något på uppsatsen ändå idag, tror jag. Beror på hur länge vi hade tänkt äta i och för sig :P
 
När jag kommer hem ska jag upp till stallet och kolla på hopplektioner :) På min kära Domino.. I April ska vi troligtvis tävla :D I Älvdalen. Det ska bli riktigt roligt! Men jag känner att jag måste hoppa på honom mer innan det.. för nu är han helt nere i botten igen :/ Det måste kännas hemskt att inte kunna lita på den som sitter på ryggen. Stackars häst.. Kommer och räddar dig puppu-hästen ;)

Nu bär det av mot MittiCity. :)


image71 image72


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hem till kära Sandhed. :) När du sätter in små bilder så går det oftast inte och trycka på dem så de blir större, är lite tråkigt. :( Du sätter ju in bilder ganska ofta... Hoppas du får en rolig helg här uppe i sköna dalarna !! ;) Puss&Kram kusin.. :)

2008-03-13 @ 23:07:29
URL: http://girasole.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0