Fredag

Nu är jag hemma och äter lite mat. Har vart uppe sedan 7.30, då åt jag gröt och sedan ut i stallet för att ta ut puppu hästarna här hemma :) Efter det direkt upp till Domino, började rida kl9. Efter det passet red jag Curry, och nu sitter jag här som sagt, och samlar krafter till sista passet. Huuuua! Hoppas på att Domino är lite mer avslappnad nu, vilket han borde vara när vi redan har vart in i ridhuset en vända :P

Saknar min Marcus...Ibland går det skapligt bra ändå, ibland mindre bra . 34 dagar kvar nu! Hej å hå.
Det jobbiga är ändå att vi inte kan prata så mycket, det är ju det man vill, då hade det gått mycket lättare. Suck.. ibland känns det bara för orättvist. Men jag ska inte klaga egentligen, om man tänker på dem som mister sina pojkvänner så får jag dåligt samvete när jag håller på som jag gör .. Jag ska vara glad som har min i livet, och att vi får ses ganska så snart igen .

Lär gå upp till ridskolan igen. Sedan ska jag ringa Nina!
Hörs sen, och ha en bra dag!

Tuddiluttan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0