Dagens

Dagens humör: Glad och lite sliten på något vis
Dagens bästa: Kommit en bra bir på uppsatsen. Vart ute på promme i 30 min :) och solen!
Dagens värsta: Mensvärken och sötsuget
Dagens klädsel: Myspys :)
Dagens frisyr: Uppsatt bara :P
Dagens borde: Hm inget speciellt faktiskt, läsa mer böcker kanske...
Dagens beroende: Kakor!! :O

Idag har det vart fin fint väder :) Har till och med solat idag, ute!

Men va fan?! Jag skrev massa nyss och allt bara försvann när jag skulle "publicera"!! Varför blir det så ibland för ? Det enda som blev kvar är det jag skrev här ovanför! Nu blev jag grinig. Så nu skiter jag i den här bajsbloggen och går ut till hästarna! Grrrrrrrrrrr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0