Congrats

till momme och poa (mormor och morfar) på deras 45 åriga bröllopsdag som är idag! :) Tänk den dagen man vart gift så länge! Och en annan räknar månader och halvår :D Haha! Frääääänt är det då hur som helst.
Ska skicka in en bild till tidningen i morgon ! :)

Här var de inte gamla :D Tror momme var 18 år eller något sådan. Fräääänt :)

Känner mig hur trött som helst.. blev sent igår och tidigt i morse. Har inte fått sovmorgon något alls under påsk, senast i torsdags, på en hel vecka! Bara för att vissa är och åker skoter och har sig, men häst ska man ha! Ibland kan man faktiskt få bli liiiite irriterad. Får iallafall sovmorgon både lördag och söndag nästa helg! Skööönt. Kan säkert sova lite längre än vanligt när jag är i Värmland från ons till tors. Blir IKEA på onsdag eftermidda/kväll någon gång, ska bli roligt :) Även om jag inte ska ha något speciellt tycker jag ändå om att gå där. Finns så mycket roliga saker saker att glo på där, som massa fina grejer mot de sista avdelningarna t.ex :P Ljus, lyktor m.m m.m. Mitt himmelrike :)

Funderar på att gå och duscha nu, och krypa ner. Är tröööööött :O *gäsp*

Natti natti <3

image61

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja det är hur grymt som hälst! Jag vill också gifta mig nu och att det ska hålla för alltid :) Det blir nog mer och mer ovanligt nu tror jag..

2008-03-24 @ 09:52:42
URL: http://alexandraiaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0