Blandade känslor

Idag har mitt humör verkligen vart som en berg -och dalbana. Har både gråtit och skrattat massa. Gråtit har jag förstås gjort när jag tänkt på Marcus... Annars har väl dagen flutit på som vanligt. Ridit på Curry och Domino har jag också klämt in! Man blir alltid lycklig i närheten av hästar(/djur)! Får se hur länge jag får ha kvar Curry här hemma nu då, har tänkt ringa till familjen i Avesta nu i veckan så de kan komma och prova Curry till helgen. Hade passat bra eftersom jag har vart hemma och ridit på honom själv nu och så. Blir att ringa i morgon, för idag blev klockan kväll så fort...
Gud vad livet känns tungt just nu! Om Curry åker i april någon gång, så kommer det bli en jobbig månad. Känns inte som jag har något val heller.. han måste få göra något annat nu ett tag. Och Marcus är borta, alla mina älsklingar lämnar mig.. tur att Tösen och Domino finns kvar. Får väl åka och hälsa på Curry en himla massa till det känns bra... Huuuu! Det är därför sådana som jag inte ska ha djur! Klarar inte av att skiljas från dem...

Allt är jobbigt till en början, men går över efter ett tag... gillar inte det där med början.

Snart bär det av till Värmland. Ska bli roligt iallafall! Har saknat min lägenhet lite :) Men blir ju som sagt en snabbvisit bara. Om en vecka börjar ny kurs, och även den sista innan sommaren. Ett stort plus med den är att den inte innehåller någon tenta! Bästa av allt... och praktiken såklart :) saknar Sparvarna mina!
Verkar vara mycket grupptid, så hoppas på en effektiv studiegrupp så vi kan åka hem på torsdagarna :) Hade vart LYX! Har ju inläsning varje fredag, men vet ju inte hur mycket som kommer få lov att göras. Hoppas få åka hem då som sagt :)

Nu har mamma åka till jobbet, och jag ska väl duscha. Lär nog ha skapligt mycket träningsvärk i morgon! :S
Måste vänta tills Marcus ringer, för nu är han i London och ska snart åka vidare mot Malaysia och Bali. Han bara försvinner längre och längre bort ifrån mig :'( *tår* Kommer mig bli en del kvällar som jag kommer gråta mig till sömns nu såhär i början, känns det som iallafall. Igår var det as jobbigt! Antagligen bl.a. för att jag fått sovit med gubben min sedan i torsdags, så det blev extra tomt. Och nu gråter jag så fort jag hör hans röst.. hur ska detta gå ? Fort hoppas jag, snabbt som ögat! Jävla Bali...

image79
Smärta i mitt hjärta... Kom tillbaka till mig! Orkar inte vänta ända till maj. Jävla april!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0