Äntligen fredag!

Hemma, fick sluta tidigare än beräknat idag. Alltid uppskattat :) Nu har jag ätit. Åt inger på dagis idag för jag får ju lov att betala då :/ Så då tar jag med egen mat istället! Men har ju bara behövt det en dag denna vecka så det är helt ok :) Idag fick dem tacos! Det ska jag lätt äta i helgen, antingen ikväll eller i morgon.  Blir helgmys med Cizzz denna helg :P Blir hemfärd nästa torsdag, och DÅ blir vi hemma läääänge :D *lycklig*

Ikväll blir det Let´s dance. Funderar på att cykla till Norrstrand och köpa godis! Det finns så gott godis på en affär där, kommer inte ihåg vad den heter just nu :P Gott med gooodis! Mumma.

Nu ska ja nog ta och sova en skvätta. Är JÄTTE trött... är inte van med såhär långa och intensiva dagar :O :P
Blir en liten "nap" :)

See ya laaater !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0