Abooo

Har glömt att yttra mig om Let´s dance ju! Självklart höll jag på dalmasen Tony, men det var nog p.g.a deras showdans som de förlorade. För det var inte mycket power i den alls faktiskt!

Nästa helg, det är då det sker. Då kommer de från Avesta och ska prova Curry (igen). Får hoppas att det känns bättre denna gång, men det kommer aldrig att kännas bra att lämna bort min prins. Vi har iallafall bestämt oss för att bara låna ut honom, så man kan ta hem honom när man vill i fall man tycker att det ser ut som att han inte trivs osv. För det visar han såå väl i så fall. Kommer bli kämpigt, men jag känner att nu måste han få göra något och inte gå här hemma som en promenadhäst eller så... Han är för duktig för att bara gå runt här i skogen. Så är det bara.

<3 Saknar min Marcus <3

Nu spelas det hockey på TVn, Leksand-Mora. Själv håller jag på Leksand, men just nu spelar de dåligt! Ska de ta sig någonstans får de ta mig fasn höja tempot och göra något! Det ser as segt ut, nästan mesigt. Nu jävlar är det ni som vinner den här matchen! Grrrrr

Snart kommer maten, har beställt. Jag tog en sallad, för att väga upp alkoholen jag ska smälla i mig :P Hade lite dåligt med drickbart här hemma, hann inte med glasbanken idag. Det ska bli så skönt när man får gå där själv! mindre än 1 månad kvar nu :) Får bli några cider och någe spritblask och läsk :P Annars erbjöd sig faktiskt Carro att jag fick köpa någon cider av henne. Tur att man har någon som ställer upp iallafall menar jag! Vissa är så jävla tröga..ursäkta mig, men känner mig lite irriterad just nu. *host* Glida räkmacka *host* Tål inte människor som är snåla! Det är bland den värsta egenskapen man kan ha som människa.

Så, nu har jag nog sagt mitt för ett tag :) Höres kanske i möra.

image44
Vi ses i dimman!

Kommentarer
Postat av: Renée

Och Leksand vann, jag har en glad leksing här hemma.. :)

2008-03-29 @ 21:44:19
URL: http://girasole.blogg.se
Postat av: marcus

Jaso var du ut do! det sa du inget om.. hmff

2008-04-02 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0